Olotx2 << Notícies

‘Olotx2’ ofereix 600 places hoteleres i més de 2.700 àpats a meitat de preu

 

Durant el cap de setmana del 2 i 3 de març Olot presenta la campanya “Olotx2”, en la qual la capital de la Garrotxa es viurà el doble, ja que podreu gaudir de places d’allotjament i àpats en condicions molt atractives, a més de descomptes, promocions, obsequis i un munt d’activitats gratuïtes. En total 600 places hoteleres i més de 2.700 àpats (1.360 per a dues persones). La campanya promocional Olotx2 pretén desestacionalitzar l’afluència de visitants i promoure Olot i la Garrotxa com a destí turístic i comercial de qualitat.

Setze restaurants d'Olot ofereixen 1.360 àpats per a dues persones durant tot el cap de setmana, la qual cosa suposa que més de 2.700 persones poden gaudir de la promoció. Pel preu d’un cobert, podran menjar dos comensals. En concret, els restaurants que hi participen són: B Creck Restaurant, El Mig, Europa Cafè Restaurant, Restaurant Font Moixina, Restaurant Hostal dels Ossos, Hostal del Sol, La Barra d’en Regue – Gastrobar, Restaurant la Braseria, La Cuina de la Sarai, La Deu, La Fageda, La Quinta Justa, Les Cols, Pizzeria Torino, Self La Garrotxa i Restaurant Six.

A més, una desena de bars i cafeteries posen a disposició de garrotxins i forans esmorzars 2x1 durant tot el cap de setmana dins uns horaris determinats, d’altres donaran xocolata a la tassa i xurros, d’altres creps i d’altres tapes. (Per a més detalls: http://www.olotx2.cat/#gastrononomiaolotx2)

Pel que fa a les places hoteleres, 40 allotjaments de la comarca entre hotels, pensions, apartaments turístics i cases de turisme rural posaran a la venda, a partir de dilluns vinent, a través del portal www.olotx2.cat, 600 places entre les nits de l'1 i 2 de març, oferint una nit a meitat de preu, dues nits al preu d'una o dues habitacions al preu d'una.

Olotx2 també a comerços, activitats turístiques i oci nocturn

Paral·lelament, 40 comerços se sumen a la campanya 2x1, i un centenar prendran part a la Botiga al Carrer del dissabte amb importants descomptes i atractives promocions. Per la seva banda, les parades de la Plaça Mercat oferiran un producte de cada parada al 2x1 i tasts gratuïts durant el matí del dia 2.
 
La campanya també es complementa amb una quinzena d’activitats turístiques de caire lúdic que es podran viure el doble, com ara l’enlairament en globus, trenet, rutes en bici elèctrica, concerts d’El Mini, el festival de música de butxaca (www.olotcultura.cat), que també s’organitzarà durant el mateix cap de setmana, portes obertes i visites guiades als museus, al volcà Montsacopa...
 
Tres establiments de l’oci nocturn de la ciutat (Ateneu Central, Trànsit i Cocodrilo) obsequiaran amb un concert gratuït amb motiu de la campanya, i oferiran combinats i còctels sense alcohol a 2x1.

L’Olotx2 també compta amb l’adhesió del Gremi de Perruquers, i onze establiments faran promocions i obsequis durant el dissabte. Els quatre aparcaments interiors de la ciutat faran un 2x1 i la zona blava de la ciutat serà gratuïta.

Un altre dels atractius d’Olot com a punt de trobada serà la concentració i concurs d’un centenar d’instagramers (Instagram Your City) que amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona s’organitzarà pel centre de la ciutat amb l’objectiu de posicionar la ciutat a les xarxes socials.

La campanya coincidirà, diumenge, amb la tradicional cavalcada de Sant Antoni, i el dissabte amb la Botiga al Carrer, dos esdeveniments que acabaran de donar l’oportunitat de "viure Olot el doble".

“Olotx2” és una acció promocional organitzada per l’Ajuntament d’Olot, que compta amb el suport de Turisme Garrotxa, l’Associació d'Hostalatge de la Garrotxa, l’Associació de Comerciants d’Olot, la Plaça Mercat, l’Associació de Turisme Rural de la Garrotxa, el Gremi de Perruquers d'Olot i Comarca i el Patronat de Turisme Costa Brava de Girona.